Bij het nieuwe platform Mundi werken we impact-first samen voor meer groei en impact

Bij het nieuwe platform Mundi werken we impact-first samen voor meer groei en impact

Amsterdam, 4 november 2024 – In een wereld waar duurzaamheid en sociale verantwoordelijkheid steeds belangrijker wordt, slaan gerenommeerde sociale en duurzame merken de handen ineen om hun positieve impact te vergroten. Mundi vormt een nieuw netwerk met namen zoals Marie-Stella-Maris, Smyle, The Good Roll en natuurlijk Happy Times Magazine plus vele andere. Door deze samenwerking maakt Mundi het makkelijker voor consumenten om verantwoord te consumeren en bij te dragen aan een betere wereld. 

Mundi brengt verantwoorde merken en consumenten samen

Uit verschillende onderzoeken komt naar voren dat een grote groep (circa 75%) van de Nederlanders vindt dat we duurzamer moeten leven. Prijs en het gebrek aan overzicht en informatie houdt een grote groep mensen tegen om ook daadwerkelijk duurzamere keuzes te maken. Mundi haalt deze drempels weg.
Mundi brengt sociale en duurzame merken samen op één centrale plek, waar consumenten eenvoudig producten kunnen vinden in categorieën zoals persoonlijke verzorging, voeding, huishouden en mode. Alle producten worden geproduceerd met oog voor mens en milieu. Daarnaast biedt Mundi aantrekkelijke kortingen. Niet meer, maar bewust en verantwoord shoppen – met een goed gevoel.

Wat Mundi onderscheidt, is dat het niet alleen een overzicht biedt van duurzame merken, maar ook de webshops van deze merken met elkaar verbindt. Mundi verkoopt zelf geen producten, maar faciliteert de aangesloten merken om elkaars klanten naar elkaar door te verwijzen. Dit bevordert hun groei en vergroot hun gezamenlijke impact. Momenteel bevat het potentiële bereik van deze klantenpool 250.000 huishoudens. 

Een nieuw tijdperk van bewust consumeren

“Bij Marie-Stella-Maris creëren we mooie en hoogwaardige producten terwijl we een positieve impact maken op de wereld door consequent bij te dragen aan schoon drinkwaterprojecten, zegt Benjamin Cariou e-commerce director Marie-Stella-Maris. Samenwerken met Mundi helpt ons deze missie te versnellen, samen met gelijkgestemde merken.”

”Happy Times Magazine is het eerste 100% boomvrij tijdschrift van Nederland! Hoe dan? Wij maken ons papier van resten uit de landbouwindustrie. We brengen positiviteit mee omdat duurzaamheid al lang geen geitenwollensokkenverhaal meer is. Het is nodig, maar vooral fun en gezellig, er zijn al zoveel bijzondere en mooie verhalen van impactmakers, Zeggen founder Maartje Bregman en Tessel Zandstra. Daarom sluit Mundi goed aan bij ons als bedrijf.”

“Onze focus is nu om meer merken aan te sluiten bij ons netwerk, zodat we een zo’n breed mogelijk aanbod kunnen bieden aan de consument. Zo maken merken meer impact door gebruik te maken van elkaars klantenbase”, aldus Pieter de Monchy founder van Mundi. 

Over Mundi

Mundi is een social enterprise en innovatief platform met de missie om consumenten niet meer, maar verantwoorder te laten consumeren. Daarnaast biedt het deze merken een unieke en effectieve manier van marketing door samen te werken in een sterk, toekomstgericht netwerk en zo hun impact te vergroten. 

Lancerende merken zijn: Marie-Stella-Maris, Smyle, The Good Roll, Rhea., Neeve, Bendl, Palais, Happy Times Magazine, Moyee, Maium, Nature Bar en The Wine Pack.

Meer informatie over Mundi? Neem een kijkje op de website.

Geïnteresseerd om Happy Times Magazine als cadeau aan een ander te geven? Check hier de bundels!

Winkelwagen
Scroll naar boven