Happy Times organiseert 12 april Business Club event

12 april is het eerste Business Club event: dit is waarom jij daarbij wilt zijn!

12 april is de eerste editie van de Happy Times Business Club! Dit is h├ęt event om duurzame ondernemers, managers en werknemers te verbinden en te versterken in hun duurzame initiatieven. Wij maken duurzaamheid de norm en maken het toegankelijker voor mensen en bedrijven om hierin stappen te zetten. Om verduurzamen te laten slagen heb je groene vrienden nodig met hetzelfde doel. Een netwerk dat je inspireert, informeert en waarmee je kunt samenwerken.

Het event is van 14:00 tot 17:00 in Bilthoven (9 minuutjes met de trein vanaf Utrecht Centraal). Het Happy Times team zorgt voor inspiratie, gezelligheid en natuurlijk wat duurzame hapjes, want op een lege maag kan zelfs de grote impact maker niet functioneren!  Elk kwartaal komen we bij elkaar om samen de strijd voor de duurzame transitie aan te gaan.

Yes dat wil ik! Meer info & kaarten: Business Club Membership

Social entrepreneur Pieter de Monchy over hoe je je stem kan gebruiken als duurzaam ondernemer

Vrijdag 12 april starten we de middag met Pieter de Monchy, founder van het bedrijf Mundi. Hij probeert het zo simpel mogelijk te maken voor de consument om duurzaam aankopen te kunnen doen. Mundi heeft een zoekmachine ontwikkelt die antwoord geeft op jouw specifieke vragen over duurzame producten. Ook zetten ze duurzame merken in de spotlight. Dit gaat van toiletpapier en koffie tot regenjassen en alles daar tussenin!

“Wat ons team verbindt is de behoefte om niet te wachten op de politiek, maar om zelf in actie te komen en verantwoordelijkheid te nemen. Consumenten makkelijker verantwoorde keuzes te laten maken in hun consumptie en een deze consument te verbinden met mooie merken die produceren met oog voor mens en milieu.” – Mundi

12 april Business Club spreker

Leer meer over Sustainable storyelling met Talita Kalloe

Daarna volgt een inspirerende keynote over ‘sustainable storytelling’. Talita Kalloe neemt je mee in een stukje duurzame gesprekvoering. Ze gelooft dat een sterk verhaal jouw zichtbaarheid kan vergroten en zorgt ervoor dat jouw ideale klant met het aanbod resoneert en betrokken blijft. Een krachtig spreker die net even wat verder gaat dan de standaard communicatie en storytelling lessen.

“Ik verbind je met het verhaal waarmee jij de wereld vormgeeft waar jij in wilt leven: jouw sustainable story. Een sustainable story is een verhaal dat rechtstreeks uit je hart is gegrepen. Helder, zuiver en transparant. Een verhaal waarbij je niets anders meer wilt doen dan blijven lezen, kijken of luisteren. Een verhaal met impact. Waar niet alleen jouw doelgroep zich in herkent, maar jij ook. Als je dit goed doet staat jouw verhaal als een huis en heb je er geen omkijken meer naar. Dat is jouw sustainable story.”Talita Kalloe

12 april Business Club founder Maartje

Be there be square! Kom naar het HTM Business Club event

Ben je benieuwd waarom het voor consumenten zo lastig is daadwerkelijk duurzame keuzes te maken? Pieter de Monchy vertelt hoe je hierop in kan spelen. Maar hoe vertel je dan een duurzaam verhaal wat aankomt bij consumenten of de medewerkers uit jouw bedrijf? Talita Kalloe deelt al haar tips en tricks als expert op het gebied van Sustainable story telling. Ook is er een live Q&A om al je vragen beantwoord te krijgen. Kom dan 12 april naar de eerste editie van de Happy Times Business Club.

Wil je niet meteen voor een heel jaar lang vastleggen maar wel een keer uitproberen of het wat voor je is? Stuur dan een mailtje naar oana@happytimesmagazine.nl, dan kijken we samen wat er mogelijk is.

Blijf je graag ook op andere kanalen op de hoogte van Happy Times Media activiteiten? Volg ons op LinkedIn

Winkelwagen
Scroll naar boven